הרב דרוקמן: "לא העליתי בדעתי שמישהו יראה במכתב שלי הסתה"

    מהדורת הבוקר No Comments on הרב דרוקמן: "לא העליתי בדעתי שמישהו יראה במכתב שלי הסתה"

    הרב חיים דרוקמן בריאיון ל'קול חי': "אני חושב שהממשלה שעומדת לקום תפגע בענייני דת ומדינה ובענייני הביטחון. אבל להגדיר את מה שכתבתי במכתב הרבנים כהסתה? מה היה בהול לראש השב"כ להוציא הודעה בשבת? קרה משהו בשבת?"

    הרב חיים דרוקמן צילום: פלאש 90
    8:15
    02.05.24
    קובי פינקלר No Comments on דיווח: חמאס דוחה את העסקה; נמשכת הלחימה במרכז הרצועה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    זקן רבני הציונות הדתית, הגאון הרב חיים דרוקמן מתייחס לאזהרת ראש השב"כ מ'השיח המסית שעלול להוביל לפגיעה בנפש': "מכתב הרבנים שקרא 'לעשות הכל' על מנת למנוע את ממשלת בנט לפיד – יכול להיות הסתה רק בדמיון של מי שחושב שזו הסתה", אומר הרב דרוקמן.

    בשיחה עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר, אמר הרב: "לאורך חודשים התקיימו הפגנות מול בית ראש הממשלה – אז לא שמענו את ראש השב"כ אומר שזו הסתה, פתאום מכתב שלי זו הסתה. לא העליתי בדעתי שמישהו יראה בזה הסתה".

    "כל אחד יודע את עמדותיי", מדגיש הרב דרוקמן. "היעלה על הדעת שאני אומר לעשות משהו שכרוך באלימות פיזית או מילולית, זה רק מי שרוצה לסמן אותי כך אומר דברים כאלה. אנשים איבדו לגמרי את עשתונותיהם. הופכים את הלבן לשחור ואת השחור ללבן".

    לדברי הרב דרוקמן: "אני מתנגד ואני מביע דעתי. אני חושב שכל אחד מתכוון לטובת עם ישראל, אבל לדעתי מה שאחרים מתכוונים לטובת עם ישראל, זה לרעת עם ישראל".

    הרב דרוקמן נשאל לעצם הענין, שאולי לא הייתה ברירה אלא להקים את הממשלה הזו, וענה: "אני חושב שהייתה ברירה, אבל עצם העניין אני חושב שהממשלה שעומדת לקום היא תפגע בנושאי דת ומדינה, אני חושב שענייני ביטחון יפגעו, אם הממשלה נשענת על תומכי טרור. לדעתי זו תהיה ממשלה לא טובה והיות שאני רוצה בטובת עם ישראל אז אני מביע דעתי. אסור לי להביע דעתי? הבעת דעה זו הסתה?"

    עוד הוסיף הרב בעניין הודעת השב"כ: "אני לא מבין, מה קרה מה היה בהול להוציא הודעה בשבת? איפה היה ראש השב"כ שתקפו יהודים בלוד. שם הוא גם הזהיר קודם?"



    0 תגובות